Usługi telefoniczne realizowane są za pośrednictwem cyfrowej centrali telefonicznej DGT.
- odbieranie połączeń przychodzących,
- połączenia wychodzące z możliwością ograniczenia dostępności połączeń,
- przekazywanie połączeń przychodzących,
- połączenia konferencyjne,
- przeniesienie wywołania na innego abonenta,
- zestawienie połączenia abonenta zajętego,
- budzenie automatyczne,
- zestawienie połączenia na ustalona godzinę,
- sygnalizowanie połączeń przychodzących podczas rozmowy,
- usługa ,,nie przeszkadzaj”,
- test dzwonka.
Usługi teleinformatyczne.
- dostarczenie usługi dostępu do Internetu szerokopasmowego asymetrycznego w technologii,
- ADSL2+ do 20/2 Mb
- VDSL2 do 40/15 Mb (usługa dostępna po przeprowadzeniu wywiadu technicznego),
- dostarczenie usługi dostępu do Internetu w technologii światłowodowej konfiguracja do 100/100 Mb,
- udostępnienie stałego adresu IP,
- budowa sieci komputerowych LAN,
- konfiguracja sprzętowa,
Usługi serwisowe
- serwis sieci teleinformatycznych,
- serwis domofonów,
- serwis komputerów.